خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 15:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
امامی مطرح کرد:

تاکید بر حل مشکل کشاورزان طرقبه، شاندیز و چناران در دیدار با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی

نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس گفت: در دیدار با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بر حل مشکل کشاورزان طرقبه، شاندیز و چناران تاکید شد.

حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه داشتم و خوشبختانه اعتبارتی برای پروژه های در دست احداث در نظر گرفتند و مقرر شد در اسرع وقت این اعتبارات تزریق شود.



وی افزود: همچنین نشستی هم با ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتم که در این نشست نیز پیرامون آسفالت روستاهای حوزه انتخابیه و طرح هادی صحبت شد و لذا قرار بر این شده است در سریع ترین زمان ممکن این موارد مطروحه را انجام دهند.



نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس گفت: برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه نظیر اعطای تسهیلات، تامین نهاده های دامی و امثالهم با مسئولان وزارت جهاد صحبت شده است که قول مساعد داده شد حمایت های لازم را از این قشر عزیز داشته باشند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش هایی هم که صورت گرفته است چندین چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه احداث شده و تجهیزات ورزشی هم به ادارات ورزش و جوانان تخصیص داده شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 373298
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار